Libri , portativi unik


Libri , është portativi më unik në botë !

Edhe duhet të jemi të ndërgjegjshëm që nëse duam të ndjekim lumturinë e vërtetë , në një farë mënyre duhet të jemi të dashuruar pas librave !
"Bota sot ka 3 probleme kryesore ; diskriminimi , varfëria e injoranca . Diskriminimi kurohet me dhembshuri e dashuri , varfëria duke dhënë , e injoranca duke u bërë mik me librin" 


Të gjithë e dijmë që leximi i librit është i domosdoshëm për formimin e njeriut . Kultura , edukata , qëndrimi , e mënyra e të folurit , ndihmohen shumë nga leximi!

Thënë këtë , leximi është me të vërtetë i r
ëndësishëm , por a e keni pyetur ndonjëherë veten pse ?

Në këtë post të shkurtër , do të përmbledhim pse leximi i çfarëdolloj libri luan nje rol kryesor në vetveten tonë , e për t'i parë gjërat në një këndvështrim tjetër !


                                                                    Foto marre nga Bookstr

Përmes leximit , ti e ekspozon veten përballë disa gjërave të reja , informacione të reja , dhe deri diku mënyra të reja për zgjidhjen e një problemi.
Leximi të ndihmon të formosh një tjetër ti më të mirë , apo jo ? Përmes leximit ti fillon ta kuptosh botën më mirë , të krijosh idetë e tua në lidhje me një temë a diskutim në të cilën do të hasesh në jetë !
Të lexosh , të ndihmon gjithashtu të kuptosh rregullat e shoqërisë ku po jeton. Të ndihmon të adaptohesh më mirë , e të kuptosh e të jesh ne gjendje të të kuptojnë në rrethin tënd !
"Nuk mund të futesh në loje , pa ditur rregullat ne fillim"


Kur ti lexon ,aktualisht ti po merr një eksperiencë nga dikush tjetër . Edhe marrja e eksperiencës nga dikush tjetër , të përmirëson ty të bëhesh njeri më i përgatitur e të bësh sa më pak gabime .
"Çdo njeri që takon , di diçka që ti nuk e di"
Komunikimi është një tjetër element që përmirësohet me leximin e librave . Të kesh një komunikim të mirë , të bën më atraktiv në shoqëri e të tjerët do duan të dëgjojnë shumë nga ty !
Ndodh shpesh ku hasim me njerëz që nuk kanë asgjë për të ndarë . Në fakt kanë shumë , por mungesa e shprehisë , ndikon qe ata të mos arrijnë ta thojnë atë që duan në formën më të mirë !
Leximi të lidh me botën!


Ashtu si bima ka nevojë për ujë , edhe truri i njeriut ka nevojë për lexim për tu zhvilluar .
Kur ti lexon , truri është i qartë edhe i fokusuar për të marrë informacionin.

Leximi gjithashtu rrit imagjinatën edhe kreativitetin e një personi . 
Leximi të çon në një rrugë plot imagjinata e të ben më tepër optimist duke menduar se asgjë në këtë botë nuk është e pamundur ! 

Kështu miq , një libër është një botë tjetër , ku ti mund ta ngjyrosësh atë sipas imagjinatës tënde ! 

"Një lexues jeton njëmijë jetë para se të vdesi"

Të gjithëve na ndodh gjatë leximit të shpërqëndrohemi , e na duhet të rilexojmë të njëjtën faqe për të kuptuar atë që është shkruar !

Thënë këtë , një libër që të nxjerrësh përfitime , duhet lexuar e kuptuar në mënyren më të mirë të mundshme !

"Uroj të lexoni disa libra të mirë , e të keni një jetë të mbushur me dashuri"

© VeD

Comments

Popular Posts